555
حل دعوای خانوادگی
شهریور ۶, ۱۳۹۴
contact3-3
راه های ارتباطی
شهریور ۷, ۱۳۹۴

نابودگر رابطه زناشویی

556

این ها هفت خصلت نابودگر رابطه هستند که باید جدا از آن ها خودداری کرد:

سوء استفاده:

چه زبانی باشد، چه احساسی و چه جسمی هیچ گاه در یک رابطه پذیرفتنی نیست.

خیانت:

چنانچه شما یا همسرتان آگاهانه دارید کاری می کنید(مانند ارتباط با دیگری به صورت اینترنتی) که دیگری را می رنجاند، باید گفت خطر نابود کردن رابطه شما را تهدید می کند.

دورنگی:

صداقت، پیش نیاز اعتماد است و اعتماد ضرورت هر رابطه است. پس اگر مخفی کاری می کنید و یا به همسرتان دروغ می گویید هر چه سریع تر هم خودتان و هم روش تان را تغییر دهید.

حسادت:

ریشه حسادت ضعف در خودباوری است. اینکه نتوانید بپذیرید همسرتان شما را دوست دارد و شما و تنها شما را می خواهد. حسادت یکی از بزرگترین قاتلان عشق است.

تعصب:

وقتی فردی با همسر خود مثل جزئی از دارائی های خود برخورد می کند و در مورد هر چیزی مثل چطور باشد؟ چه کسی را ببیند؟ کجا برود؟و…. برای همسرش تصمیم بگیرد. در این رابطه تساوی برقرار نیست.

خودخواهی:

اینکه در هر جا بگویید«اول من» رابطه عاشقانه را سرد می کند. وقتی شما کسی را دوست دارید نیازهای او را بر نیازهای خودتان مقدم می کنید.

بی اعتنائی:

بی اعتنائی یعنی شما دیگر اهمیتی نمی دهید. اهمیتی نمی دهید دعوا بکنید یا نکنید، اهمیتی نمی دهید با هم وقت بگذارید، با هم حرف بزنید و حتی اهمیتی نمی دهید رابطه تان به جای باریک کشیده شده است. در این حالت مشکل شما واقعا جدی می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *