porsesh
پاسخ شماره ۱امکان مشاوره حضوری
تیر ۱۴, ۱۳۹۴
porsesh
پاسخ شماره ۳ دوستی با دیگری پس از ازدواج
تیر ۱۸, ۱۳۹۴

پاسخ شماره۲ اختلالات جنسی

porsesh

هر گونه اختلال جنسی لازم است در اسرع وقت درمان شود و از نظر سبک زندگی دینی زن و شوهر موظف اند زمینه های ارضای جنسی هم دیگ را فراهم آورند و هیچ بهانه ای در این زمینه پذیرفته نیست و از این رو همسر نمی تواند به علت وسواس خود طرف مقابل را از این مسئله محروم کند و از نظر شرعی اشکال دارد
توصیه های برای رمان زود انزالی :
۱- تداوم نوازش پیش از رابطه جنسی
پیشنوازی یک تجربه جنسی شامل لمس کردن ، ماساژ دادن و نوازش دادن بدن شریک جنسی بدون انجام دخول است .در هنگام پیشنوازی و ملاعبه فشار خون مرد و زن به آرامی بالا می رود و از ایجاد هیجان سریع و ناگهانی جلوگیری می شود .
۲- رسیدن به آرامش روانی و رابطه در آرامش
درصد بالایی از مشکلات زودانزالی مربوط به استرس و عدم وجود آرامش در فرد است .تمرین های آرامش بخش مثل نفس های عمیق و تکنیک های دم و بازدم می تواند به کسب آرامش کمک بسزایی بکند
۳- استفاده از روش شروع و توقف
در اين روش شما به فعاليت جنسي پرداخته و بعد از آنكه تحريك شما به حداكثر رسيد و درست پيش از آنكه ارگاسم شويد، دست از فعاليت برداشته و براي مدت كوتاهي هيچ تحريكي انجام نمي دهيد. هر چند در ابتدا ممكن است مشكل به نظر برسد ولي به مرور زمان شما از لذت جنسي زيادي بهره مند خواهيد شد. يكي از بهترين راههاي انجام اين روش آنست كه در ابتدا از روش ۴ به ۱ شروع و بعد به تدريج آنرا افزايش داده و به ۹ به ۱ برسانيد. يعني در آميزش هاي اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده و بعد مكث كنيد و دوباره چهار بار وارد نموده و مجددا چند ثانيه صبركنيد و همين طور ادامه دهيد تا نهايتا به انزال برسيد.
۴- پرهیز از محرّکات جنسی
برخی تصاویر و فیلم های مبتذل می تواند نقطه تحریک را بالا ببرد از این رو نگاه به تصاویر جنسی و یا ارتباط با فرد نامحرم می تواند تحریک گری را بیشتر می کند بویژه هنگامی که فرد هنگام رابطه جنسی آن تصویر را در ذهن خود بازخوانی کند.
۵- استفاده از تکنیک فشار
فشار سر آلت يا انتهای آلت قبل از انزال سبب عقب افتادن ارگاسم می شود. اين حالت سبب کم شدن تجمع خون در آلت و کاهش نعوظ (ارکسيون) می شود.

۶- استفاده از پوزسيون و وضعیت جنسی مناسب
خوب هنگام مقاربت : روش هاي معمول ( مرد در بالا ) كمك خيلي زيادي به درمان انزال زود رس نميكند ، براي درمان ميبايست از روشهاي جنسي كه در آن مرد به پشت خوابيده و زن در رو عمليات جنسي را با فعاليت زياد كنترل ميكند از جمله بهترين روشها براي درمان ميباشند .
۷- تعدد دفعات رابطه جنسی
فاصله زياد بين روابط جنسي ( وقتي كه احساسات جنسي بين زوجين متراكم ميشود ، معمولا كنترل يك باره آنها سخت ميشود و منجر به انزال زود رس ميشود.
۸- پرهیز از رابطه جنسی با تحریک بالا
استفاده از ابزارهای واسطه ای مانند کاندوم به پایین آمدن تحریک و مقابله با زود انزالی کمک می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *